Poradna pro lidi v tísni zahájila svoji činnost v září 1999 jako ambulantní zařízení Linky důvěry. Poskytuje klientům v krizi možnost osobního setkání s terapeutem v krizové intervenci, krátkodobé psychoterapii nebo v poradenství, tak jak to charakter problému klienta vyžaduje. Vznikla zvláště proto, že kutnohorský ani kolínský okres podobné zařízení krizové intervence nemá a volající na Linku důvěry projevovali o tuto službu velký zájem.
Po předchozím telefonickém objednání na čísle linky důvěry (327 511 111) nás můžete navštívit v 1. patře domu č.p. 235 v kutnohorské České ulici. Poradna je k dispozici pro první kontakt každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin, následné služby na objednání.
Poskytované služby:
Personální obsazení:
Interní zaměstnanci
Mgr. Eva Bicanová - krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých, párová intervence
Mgr. Veronika Waneková - krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých, dětí, asistovaný styk, besedy na školách
|
Externí zaměstnanci
PhDr. Eva Morawská - krizový pracovník, pedagog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících
PhDr. Martina Skalníková - krizový pracovník, dětský psycholog, psychoterapeut
Problematika dětí, rodinná terapie, terapie rodin dětí se syndromem CAN
Mgr. Zuzana Sůvová - krizový pracovník, psycholog
Problematika dětí a dospívajících
Mgr. Petr Hammerlindl - krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících
Mgr. Veronika Šenkapounová - krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících
|
Práva a povinnosti klientů Poradny pro lidi v tísni při LD Kutná Hora
Pracovníci Poradny pro lidi v tísni, která je ambulantním zařízením Centra krizové intervence, zajišťují klientům právo:
-
na dostupnou péči pro všechny bez rozdílu věku, pohlaví, rasy, původu, náboženské a sexuální orientace, řeči, handicapu, a socioekonomického postavení s výjimkou osob intoxikovaných a nezvladatelně agresivních,
-
na diskrétnost, důstojné prostředí, mlčenlivost,
-
na anonymitu,
-
na bezplatné poskytnutí kvalifikované péče,
-
znát jméno krizového pracovníka, který mu poskytuje službu,
-
odmítnout pracovníka a žádat jiného,
-
kdykoli kontakt přerušit nebo ukončit,
-
učinit vlastní rozhodnutí,
-
na poskytnutí informací, popřípadě zajištění kontaktu s jinými organizacemi poskytujícími psychosociální služby,
-
vyžádat si kopii vlastní dokumentace a potvrzení o návštěvě Poradny pro lidi v tísni,
-
uplatňovat stížnost na pracovníka, kvalitu služby a organizaci u vedoucího pracovníka nebo u jiné organizace.
Povinnost klientů:
-
nebýt pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, nekouřit v prostorách Poradny,
-
neohrožovat fyzicky bezpečnost pracovníků a jiných osob nacházejících se v prostorách Poradny, slovně je nenapadat,
-
neničit majetek zařízení a vybavení organizace,
-
při havarijních stavech (požár, únik vody, plynu) nebo napadení dbát pokynů pracovníků Poradny,
-
nezdržovat se v prostorách Poradny v době, kdy klientovi není poskytována péče (s výjimkou doprovázení klienta),
-
parkovat v prostorách k tomu vyhrazených.
|