Internetové poradenství je poradenská služba klientům, kteří používají internet nebo k němu mají přístup, ocitli se v náročné životní situaci a zároveň nechtějí nebo nemohou komunikovat po telefonu nebo osobně. Pokud je to Váš případ, můžete se na nás kdykoliv touto formou obrátit.
Rozhodnete-li se využít služby internetového poradenství, napište nám na e-mail
Zkontrolujte prosím svou e-mailovou adresu, jinak vám nebudeme moci odpovědět. Odpověď vám zašleme nejdéle do 4 pracovních dnů od odeslání. Internetová poradna se řídí uvedeným etickým kodexem internetové poradny, který byl přijat na sněmu ČAPLD 28. 5. 2005.
Základní principy internetového poradenství:
-
anonymita (klient si volí míru své anonymity sám, záleží pouze na něm, jaké údaje o sobě uvede, může si zřídit e-mailovou adresu jen pro účel komunikování s linkou důvěry či jiným pracovištěm)
-
nezávaznost (klient není ničím povinován, pracovník za klienta nepřebírá zodpovědnost, spíše povzbuzuje klienta k aktivnímu jednání)
-
bezpečí (odpadá nejistota z osobního kontaktu, nestojí tváří v tvář pracovníkovi a situace pro něj není tak ohrožující)
-
dostupnost (zejména mladí lidé a děti již vnímají internet jako běžnou součást svého života, je pro ně dostupný na školách, v kavárnách, doma. Pracoviště musí garantovat čas, do kterého klient dostane odpověď.)
-
služba je poskytována zdarma (klient platí pouze připojení k internetu, ne službu samotnou)
-
princip trvanlivosti (klient se může k textu vracet opakovaně i v pozdější době)
|