P
U
S
C
P
S
N
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vstupní strana | Česky
22.11.2017 - 19:04 CET Přihlášení uživatele
 Pouze ve vybrané rubrice
 Hledání i v textu článku
 Hledání i v seznamu příloh
 
Tisk PDF dokument Pošli upozornění na záznam Zpět

Poradna pro lidi v tísni

 

Poradna pro lidi v tísni zahájila svoji činnost v září 1999 jako ambulantní zařízení Linky důvěry. Poskytuje klientům v krizi možnost osobního setkání s terapeutem v krizové intervenci, krátkodobé psychoterapii nebo v poradenství, tak jak to charakter problému klienta vyžaduje. Vznikla zvláště proto, že kutnohorský ani kolínský okres podobné zařízení krizové intervence nemá a volající na Linku důvěry projevovali o tuto službu velký zájem.

Po předchozím telefonickém objednání na čísle linky důvěry (327 511 111) nás můžete navštívit v 1. patře domu č.p. 235 v kutnohorské České ulici. Poradna je k dispozici pro první kontakt každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin, následné služby na objednání.

Poskytované služby:

  • krizová intervence

  • emergentní psychoterapie

  • krátkodobá psychoterapie

  • psychologické poradenství

  • poradenství pro oběti domácího násilí

Personální obsazení:

Interní zaměstnanci
Mgr. Eva Bicanová, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých, párová a rodinná terapie
Mgr. Veronika Waneková, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých, dětí, asistovaný styk, besedy na školách
 
Externí zaměstnanci
PhDr. Eva Morawská, pedagog, psychoterapeut
Problematika adolescentů a dospělých, mediace
PhDr. Martina Skalníková, dětský psycholog, psychoterapeut
Problematika dětí, rodinná terapie, terapie rodin dětí se syndromem CAN
Mgr. Zuzana Sůvová, psycholog
Problematika dětí a dospívajících
Mgr. Petr Hammerlindl, psycholog, psychoterapeut
Problematika dospělých a dospívajících, hypnoterapie

Práva a povinnosti klientů Poradny pro lidi v tísni při LD Kutná Hora

Pracovníci Poradny pro lidi v tísni, která je ambulantním zařízením Centra krizové intervence, zajišťují klientům právo:

  • na dostupnou péči pro všechny bez rozdílu věku, pohlaví, rasy, původu, náboženské a sexuální orientace, řeči, handicapu, a socioekonomického postavení s výjimkou osob intoxikovaných a nezvladatelně agresivních,

  • na diskrétnost, důstojné prostředí, mlčenlivost,

  • na anonymitu,

  • na bezplatné poskytnutí kvalifikované péče,

  • znát jméno krizového pracovníka, který mu poskytuje službu,

  • odmítnout pracovníka a žádat jiného,

  • kdykoli kontakt přerušit nebo ukončit,

  • učinit vlastní rozhodnutí,

  • na poskytnutí informací, popřípadě zajištění kontaktu s jinými organizacemi poskytujícími psychosociální služby,

  • vyžádat si kopii vlastní dokumentace a potvrzení o návštěvě Poradny pro lidi v tísni,

  • uplatňovat stížnost na pracovníka, kvalitu služby a organizaci u vedoucího pracovníka nebo u jiné organizace.

Povinnost klientů:

  • nebýt pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, nekouřit v prostorách Poradny,

  • neohrožovat fyzicky bezpečnost pracovníků a jiných osob nacházejících se v prostorách Poradny, slovně je nenapadat,

  • neničit majetek zařízení a vybavení organizace,

  • při havarijních stavech (požár, únik vody, plynu) nebo napadení dbát pokynů pracovníků Poradny,

  • nezdržovat se v prostorách Poradny v době, kdy klientovi není poskytována péče (s výjimkou doprovázení klienta),

  • parkovat v prostorách k tomu vyhrazených.